Ondt i haleben og lysken

brevkassespørgsmål

Ondt i haleben og lysken

brevkassespørgsmål af
K
16 år

Hej cyberhus jeg end dreng på 16, for en uge side begyndte min haleben og lysken med at gøre ondt. Om min læge sagde, At jeg ikke måtte spille fodbold i 2 uger,Men jeg kom til at glemme det Og nu er det blevet være. Hvad skal jeg gøre for at hjælpe mig selv.

Svar:

Hej K

Man kan jo let komme til at glemme lægens råd, når vejret er godt, og man gerne vil spille fodbold :)

Jeg tænker det bedste du kan gøre er 1. Lad være med at spille igen før du har talt med din læge. og 2. Ring til din læge, og hør om du skal gøre andet end at holde pause. Din læge kender allerede til skaden, og ved allerede præcis hvorfor han/hun anbefalede pause. Derfor er det meget nemmere for din læge, at sige hvad der er bedst at gøre.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål