Red miljøet

brevkassespørgsmål

Red miljøet

brevkassespørgsmål af
Miljø
13 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Hej alle please hjælp mig med at redde miljøet. Det fylder utroligt meget for mig hvis vi alle kan gøre hvad vi kan for at hjælpe miljøet. Hvis vi hjælper nu kan vi måske forhindre at folk skal dø i fremtiden begrund af klimaforandringer. Du kan fx sortere skrald, ikke smide affald i naturen kun i skraldespande. Bruge toget/bussen istedet for at køre bil, de små ting kan hjælpe så meget. Kh den miljøkæmpende pige

Svar:

Kære Miljøkæmpende Pige!

Hvor er det bare mega fedt, at du brænder for at gøre en forskel. Klimaet er rigtig vigtigt, og vi kan nemlig gøre utrolig meget hver især ved at lave små ændringer i hverdagen som dem, du beskriver!

Det er enormt vigtigt, at der er mennesker som dig, som kæmper for miljøet, og for det de tror på, og som forsøger at gøre en forskel. Derfor tænker jeg også, at du bare skal blive ved med at sprede dit budskab, da det er rigtig fedt at se et ungt menneske brænde for noget, som samtidig er rigtig vigtigt! Jeg tænker, om det måske kunne være en idé at stille et spørgsmål herinde på Cyberhus (under Ung til Ung fanen), og høre nogle af de andre unge her på siden, hvad de gør for at hjælpe miljøet, og måske om de har nogle ideer til, hvad du kan gøre for at nå flere mennesker og hjælpe dem til at være mere grønne i deres dagligdag? Du kan i hvert fald overveje det, og se om du har lyst til det.

Uanset, så tænker jeg, at du bare skal blive ved med at kæmpe for det, du tror på, da det er sådan, man skaber de ændringer, man ønsker at se i verden!

De bedste hilsner

Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål