Onani i naturen.
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Er det ulovligt at onanere ude i naturen? Jeg har overvejet at orøve det, men vil ikke hvis det er ulovligt. (Med naturen mener jeg ikke en park, men måske ude i skoven. Bare et sted hvor der ikke er andre)

Svar:
Hey du
Fedt du lige spørger, inden du kaster dig ud i "det fri". Som du selv er inde på, er det ikke fedt at gøre noget ulovligt, så rart lige at være på den sikre side.
I Danmark er det ikke ulovligt at onanere, i naturen. Så længe man gør det et sted, hvor man kan gøre det uden at genere andre mennesker.
Det er nemlig ikke tilladt at onanere, eller vise sig nøgen, hvis formålet er at andre skal se det. Så bliver det ulovligt, da det ikke er tilladt at "tvinge" andre til at se på, eller blive en del af dine seksuelle lyster.
Så altså. Så længe du sørger for at onanere et sted, hvor ingen kan se dig. Eksempelvis ude i en skov, hvor du er alene, og hvor man godt kan forvente at finde et sted, hvor man kan være alene...så er det ikke forbudt. Hvis du pludselig bliver opmærksom på at der er andre mennesker, vil det være en god idé at stoppe og finde et andet sted. Så skulle du være på den sikre side.
Mange hilsner
Lasse