Pikkens længde

brevkassespørgsmål

Pikkens længde

brevkassespørgsmål af
John
14 år

Hej jeg er 14 år og min pik er kun 10cm når den er stiv. Jeg syntes selv at den er meget lille. Har fået af vide at det er fordi jeg onanere for meget. Men jeg gør det maks 2 gange om ugen og mindst 1 gang per anden uge. Min pik vokser ikke så meget. Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej John

Godt du skriver, når du er i tvivl om de her ting. Jeg kan i hvert fald give dig nogle mere korrekte fakta, end dem du lige har fundet der.

Lad mig starte med at slå det 100 procent fast. Piklængde og onani har INTET med hinanden at gøre. Onani er en god og sund måde at lære sig selv bedre at kende, og du kan onanere hver eneste dag, uden at det har nogen som helst effekt på din piklængde. Jeg gentager; Din pik bliver ikke lille, eller forhindret i at vokse, selv om du onanerer meget.

Når vi så har fået det på plads, vil jeg sige at en stiv pik på 10 cm som 14 årig, lyder fuldstændig almindeligt. Det er for det første indenfor det man vil kalde almindelig gennemsnitlig piklængde, som er mellem 10-18 cm. Samtidig skal du huske på at du kun er 14 år, og derfor nok har 6-7 år tilbage at vokse i. Det betyder også at din pik sagtens kan vokse mere.

Giv det tid, og hav tålmodighed. Din pik kan sagtens vokse mere, og selv hvis den ikke gør, er den altså normal størrelse.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål