Gravid/sex/sygdomme/osv
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, jeg er en pige på 14 år. I lørdags altså 2 dage siden, var jeg sammen med en dreng, da vi skulle til at sove gned vi os op af henden med undertøj på.
kan der ske noget ved det?
jeg fortryder det meget nu og har haft det underligt hele dagen.
hjælp mig!:((

Svar:
Kære du
Jeg kan høre på dig at du er bekymret og det er rigtig godt du skriver herind.
I forhold til sygdom og graviditet, nej, det kan der ikke ske noget ved. Du siger at du fortryder det meget og at du har det underligt. Det tolker jeg som, at du måske ikke har været helt klar til det du gjorde med ham drengen i lørdags måske har det været grænseoverskridende for dig? Du skal i hvert tilfælde ikke bekymre dig om graviditet eller sygdomme ud fra det du skriver i dit brev.
jeg håber jeg har hjulpet dig.
Vh Line