Onani
brevkassespørgsmål af
R
14 år
Er jeg homosexuel? Jeg er en dreng på 14 og jeg er til piger men jeg elsker bare at have mine fingere op i min ende tarm. det føltes bare så godt men jeg kan ellers ikke lide drenge og min forældre spørger hele tiden hvorfor jeg lugter af røvhul hvad skal jeg svare dem? Hjælp MVH rio

Svar:
Hej R
Jeg kan godt forstå at du undrer dig over hvad det betyder, at du kan lide at onanere med fingre i endetarmen.
Du skriver at du er til piger, og derfor lyder det ikke til at du er homoseksuel. Når man onanerer har alle mennesker nogle forskellige steder på kroppen, som er rigtig dejlige at røre ved.
Det er forskelligt fra person til person, hvor det føles bedst. De fleste drenge rører ved pikken, når de onanerer. Der er også mange der samtidig rører ved endetarmen, eller drikker noget op i endetarmen.
Masser af heteroseksuelle drenge og mænd synes det er dejligt at onanere med fingrene i endetarmen, så det siger ikke noget om at man har en bestemt seksualitet.
Det er jo helt naturligt og helt okay at onanere, så når dine forældre spørger, er én mulighed selvfølgelig bare at sige det som det er. Måske synes du det er alt for privat at snakke med dine forældre om den slags. Det er der i hvert fald mange der synes.
Og så er løsningen nok nærmere at få lugten væk. Du kunne overveje at bruge engangs Latex hansker, hvis I har sådan nogle derhjemme. Ellers så sørg for at vaske dine fingre grundigt. Måske skal du gøre det et par gange i træk, hvis lugten af røv hænger godt fast. Du kan også overveje at vaske dig omkring endetarmen når du har onaneret, for det kan være svært at undgå at der kommer lugt med ud der sidder udenfor røvhullet.
Håber svaret kunne hjælpe dig lidt.
Mange hilsner Pedro