Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Emil
15 år
Oprettet 1 år 5 måneder siden

Hej jeg er en dreng på 15 som godt kan lide at onaner analt, men jeg har ikke prøvet at have andre ting end min finger oppe. Vil gerne prøve noget andet og større. Kan man godt bruge en plastikhanske som kondom? Til at putte på en ting og så stykke op?

Svar:

Kære dreng på 15 år

Fedt du skriver ind og spørger.
Som ung især er det helt normalt at udforske sin seksualitet, og det med at stimulere analt, er faktisk noget der kan være ret frækt for mange mænd.

Dog er det vitigt at du passer på dig selv, og ikke bare stikker hvad som helst derop. Det er sådan, at lige med anus er der ikke en naturlig stopklods, som der er i en kvindes skede. Derfor er det meget godt at have noget, der er beregnet til at bruge i anus. Hvis ikke det, kan du risikere at det forsvinder op i tarmen, og være rigtig svært at få ud.

Ydermere vil det helt klart værre bedst at du bruger kondomer, som er beregnet til formålet omkring sex. Det beskytter din krop og den genstand du tænker at bruge. En plastikhanske er ikke på samme måde beregnet til formålet.

Hvis du er mere nysgerrig på det, kan du med fordel prøve at kigge på sexlinien.dk hvor de også har en chat, hvor man kan tale med dem om alt omkring sex, onani osv.

Mange hilsner Rose

Nannas billede
Rose fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål