Onani
brevkassespørgsmål af
Kasper
15 år
Hej jeg hedder Kasper og er 15 år Jeg har onaneret i lang tid, bare normalt med hånden op og ned. Det var rigtig dejligt til at starte med, men nu har jeg mistet lysten til det. Jeg har også prøvet at stikke 1-2 fingre op i numsen det var også virkelig dejligt. Men det er også ved og blive lidt kedeligt. Jeg er virkelig liderlig hele tiden og har bare lyst til at have sex, men jeg tør ikke spørge en pige om det, og fordi jeg snakker ikke med nogen piger lige nu. Så jeg onaner bare hele tiden men det er ret kedeligt. Så jeg ved ikke hvad jeg kan gøre i stedet for at bare at onaner på pikken eller i numsen, eller bare nogen andre metoder til det?

Svar:
Hej Kasper,
Der kan være mange måder at peppe onanien lidt op på. I virkeligheden er det kun din egen fantasi og nysgerrighed, der sætter grænser. Men jeg kan mærke, at du søger lidt inspiration, så derfor vil jeg komme med tre forslag:
The Stranger: Den første har jeg kaldt 'the stranger'. Det er en klassiker, som langt de fleste kender. Den findes i flere forskellige varianter, men de mest brugte er enten sat bruge den anden hånd end din dominerende (er du højrehåndet skal du altså bruge venstre hånd i stedet) eller at sætte sig på sin hånd til den bliber følelsesløs og så bruge den. Begge dele kan få det til at føles anderledes end det plejer, og kan måske gøre noget godt for dig.
Mind Bender: Den næste har jeg kaldt 'mind bender'. Den handler ikke så meget om, hvad du gør med dine hænder (eller andre remedier), men mere om, hvad der foregår oppe i dit hoved og/eller hvad du ser på, mens du onanerer. Hvis du er vant til at forestille dig noget bestemt, kan det være du skal prøve at forestille dig noget andet, og prøve at lege med andre typer af fantasier. Det kan også være, at du er vant til at se en bestemt type porno mens du onanerer, og skal prøve dig frem med nogle nye genrer.
Edging: Mit sidste forslag handler om edging. Edging er hvor man onanerer til man er lige ved at komme, men så stopper og holder en kort pause til man er "kølet lidt ned" igen, og så begynder at onanere igen. Man kan trække sig selv til kanten så mange gange man har lyst til, og de fleste mærker, at når så de endelig giver sig selv lov til at komme, så er det ekstra intenst.
Der er mange andre ting du også kan afprøve. For igen, det er kun din egen fantasi og nysgerrighed, der sætter grænser. Så længe det føles godt og dejligt, og det ikke gør hverken dig selv eller andre fortræd kan du bare give den gas.
God fornøjelse!
Mange hilsner,
Siv