Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Karla
13 år
Oprettet 2 år 5 måneder siden

Hej Jeg er begyndt at “onanere.” Jeg har helt styr på følelserne og sådan Men kan bare ikke mærke noget når jeg onanere

Svar:

Kære Karla

Du skriver, at du ikke kan mærke noget, når du onanerer. Nu ved jeg ikke, hvad det er, du gør, når du onanerer, men der er mange måder at onanere på. For kvinde kan det f.eks. være at røre forskellige steder på sin krop. Det kan også være, at man giver sig selv finger eller onanerer med noget andet. Det kan f.eks. være en gulerod, skaftet fra en tandbørste eller hårbørste eller noget andet aflangt. Det vigtige i sådan en situation er, at man ikke bruger noget, som er skarpt, og som man kan skære sig på eller komme til skade ved, og at man husker at putte et kondom på den ting, man bruger, så man ikke får noget op i kroppen, som ikke skal være der. Nogle piger kan godt lide at røre ved klitoris, som er et lille punkt foran skeden, som du f.eks. kan læse mere om her. I bund og grund er der ikke nogle regler, og onani handler om at gøre det, som man synes er rart. Men når det er nyt for en, så bliver man nødt til at starte med at finde ud af, hvad det så er, man synes er rart. Så mit bedste råd til dig er at prøve dig frem med lidt forskellige ting. Hvis du gerne vil læse lidt mere om onani, så kan du gøre det her

Jeg håber, at du kan bruge mit svar!

De bedste hilsner,

Dagmar

Dagmars billede
Dagmar fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål