Onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej jeg er en dreng på 16 år. Og har ikke prøvet at få en orgasme endnu. Jeg har onaneret 3 gange nu i ca. 20 min, men jeg føler ikke jeg kan mærke noget godt ved det. Det eneste jeg kan mærke er at det gør lidt ondt, og at den bliver slap igen. Jeg har prøvet med diverse videor på hubben, men der sker ikke noget. Hvad gør jeg?
Det skal lige siges at i Januar fik jeg et lille snit i forhuden, fordi det havde sat sig fast på mit pikhoved.
Hilsen en meget irreteret dreng.

Svar:
Hey Irriterede dreng
Jeg kan virkelig godt forstå du er irriteret, for det er ikke fedt, når man ikke kan få en orgasme, og endnu mere træls når det gør ondt når du onanerer.
Jeg tænker faktisk det hænger ret godt sammen. Altså det at det gør ondt, og at du ikke kan få en orgasme. For det skal ikke gøre ondt at onanere. Smerter i pikken kan meget nemt "slukke" for lysten, så den bliver slap og man ikke rigtig kan lykkes med at komme, så jeg tænker det første du skal prøve at gøre, vil være at slippe for smerterne. Der kan være masser af grunde til at man ikke kan komme. Hvis man eksempelvis er frustreret over ikke at kunne komme, så kan tankerne alene gøre at det bliver svært. Men jeg tænker at der i dit tilfælde er en god sansynlighed for at det kan have noget med smerterne, og det snit du har fået lavet, at gøre. Jeg ville helt klart starte der.
Hvis du ikke allerede bruger noget til at få det til at glide lidt nemmere, når du onanerer, synes jeg du skal prøve det. Helst noget glidecreme, som man kan købe på apoteket. Det er vigtigt at du bruger noget der er beregnet til at komme på kroppen, og som ikke indeholder parfume. Glidecremen kan sørge for at der er mindre friktion og slid, når du onanerer, og det kunne sagtens betyder at smerterne forsvinder. Og hvis det ikke gør ondt, vil du måske også have nemmere ved at komme.
Hvis det bliver ved med at gøre ondt, synes jeg du skal kontakte din læge og få tjekket, om alting er helet som det skulle, og om det snit du har fået lavet kan have skabt nogle andre komplikationer.
Mange hilsner
Lasse