Onadini være nat
brevkassespørgsmål af
Søren
13 år
Er det normalt at ordinere fordi man kæder sig. For jeg gøre det nærmest være eneste aften inden jeg går i seng er det normalt

Svar:
Hej Søren
De fleste på din alder onanerer, og i nogle perioder kan det sagtens blive mere en vane, end noget man gør fordi man har vildt lyst hver eneste gang.
Som du siger, kan det blive noget man gør, hvis man keder sig, og det er helt naturligt.
Jeg er sikker på det vil ændre sig med tiden, når du bliver ældre. Så hvis det ikke ligefrem er et problem for dig, så er det ikke noget du behøver bekymre dig om. Onani er helt naturligt, og masser af onani, fordi man keder sig, er også helt almindeligt.
Mange hilsner
Lasse