Når min pik er stiv går den op langs min mave
brevkassespørgsmål af
Dreng på 15
15 år
Hej brevkassen Når jeg får stiv pik så går den langs min mave når jeg stå op og sidder ned jeg ville bare lige høre om at det er helt normalt eller om at man skal gå til lægen med det eller ikke …

Svar:
Hey dreng på 15
Super at du spørger. Det er også rigtig rart at vide om der er noget man lige bør få tjekket hos en læge.
Det her mener jeg bestemt ikke er noget du behøver bekymre dig om. Nogen har en pik der bøjer til den ene side, nedad, eller opad. Nogle har en der peger helt lige ud i luften. Det hele er lige almindeligt og naturligt.
Nogle har så voldsomt et bøjning på deres pik, at det er svært eller meget smertefuldt at have sex, eller onanere, men her taler vi altså om en bøjning der er så markant at man netop taler om at pikken næsten har et "knæk".
Kan du onanere uden smerter? Og når du står op og din pik peger op af maven, kan du så få den til at pege lidt mere lige ud, eller til siden, uden at det gør ondt? Kan du svare ja til de to ting, så er din pik i topform, og så har det ingen betydning at den buer opad.
Gør det ondt når du onanerer, eller hvis du oplever at den nærmest er fastlåst opad, og det gør ondt hvis du ændrer bare en lille smule i den retning den peger, så synes jeg du skal gå det tjekket.
Jeg synes som sagt, at alt lyder fuldstændig normalt.