lille pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej cyberhus jeg er en dreng på 15 og jeg har en lille tissemand jeg ved ikke hvad jeg kan gøre og er det u normalt i forhold til andre kan i hjælpe mig

Svar:
Hej Anonym
Jeg kan sagtens forstå din frustration, for penis størrelse er bare noget der fylder for rigtig mange drenge.
Nu skriver du ikke noget om hvilke mål din penis har, men fra de mange mange andre spørgsmål, fra andre drenge, ved jeg at det med hvor lang den er, kan være noget der fylder ret meget.
En helt almindelig størrelse penis er mellem 10-18 cm, når den er stiv. Som du kan se er der et virkelig stort spænd som man vil kalde helt almindelig størrelse.
Mange kan have det indtryk, at man helst skal have en meget stor penis, men u virkeligheden er størrelsen altså ikke særlig vigtig. Samtidig er det også vigtigt at huske at din krop udvikler sig helt indtil du er u starten af 20'erne, så hvem ved om din penis ender ud med at have en anden størrelse end den har lige nu.
Hvis den ikke ændrer sig, så husk at størrelsen på din penis ikke betyder noget for hvem du er. Størrelsen er heller ikke afgørende for, om man kan have et godt sexliv, så selvom det godt kan være svært, så er det vigtigt at prøve, ikke at tillægge størrelsen alt for meget værdi.
Mange hilsner
Pedro