Næsepiercing
brevkassespørgsmål af
Ukendt
15 år
Hej, Jeg er blevet syg med forkølelse og er snottet 24/7. Har haft min næsepiercing siden april. Tænkte på om jeg godt om man må tag sin næsepiercing ud i perioden man er snottet?

Svar:
Hej Ukendt
Sådan en piercing kan godt være lidt generende, hvis man hele tiden går og pudser næse.
Efter et halvt år burde hullet være komplet helet, og så burde der ikke være problemer, i forhold til at tage den ud.
Du kunne overveje at have den ude, om dagen, og så sætte den i, når du går i seng, for at være på den helt sikre side.
Men jeg tænker sagtens at du kan tage den ud, så den ikke sidder i vejen, mens næsen er fyldt med snot.
Rigtig god bedring - Tanja