Nærgående plejesøster

brevkassespørgsmål

Nærgående plejesøster

brevkassespørgsmål af
Sebastian
16 år
Oprettet 4 år 9 måneder siden

Her på det seneste er min plejesøster begyndt at være mere nærgående.

Det startede med at jeg kom hjem fuld fra en af mine venners konfirmation og da de andre i huset var oppe, satte jeg mig ind i stuen. De spurgte ind til om det var sjovt og hvad konfirmanden fik i gave. Fordi jeg var fuld have jeg ingen hæmninger og sagde han fik et pornoblad og en 4 timers lang pornofilm. Her begyndt vi at snakke om porno og sex. Min plejemor sagde at hun synes at porno er sørgeligt, hvor jeg så sagde at jeg synes nu det er ret godt. Min plejesøster sagde så forstående at det er normalt for drenge se porno og at hive sig i fjederen. Den samtale gjorde så at jeg fik stiv pik men kunne skjule det det med at have benene oppe og t-shirten over bulen. De andre gik så i seng og nu var det så jeg og  min plejesøster tilbage i stuen. Hun sagde hun også skulle i seng og at jeg nok skulle gå i seng for hun sov i stuen. Fordi jeg var fuld tænke jeg ikke på jeg havde stiv pik og rejste mig op. Jeg sagde godnat og han vendte sig om for at give mig et kram. Jeg stod ikke så tæt til at starte med men hun trak mig mod hende og min bule stødte mod hendes inderlår. Det var lidt længer end det plejet men det føltes faktisk godt og da jeg kon ind på mit værelse var jeg mere stiv end nogensinde. Fik mig også en spiller efter det.

Også en weekend hvor hun kom på besøg og skulle overnatte. Vi hilste og hun tog så sine ting ind i stuen. Jeg var så ude i køkkenet og spurgte min plejefar om hvornår vi spiste. Min pleje kommer så i køkkenet og prøver at lave lidt sjov med at hun ville slå mig i maven, hvor jeg så spænder. Hun mærker så mere efter og står og nusser min mave i noget tid, som føltes virkelig godt. Fik så også en semi stiv pik af det. BTW hun er 8 år ældre end mig på 16

Men er hun ude på noget eller?

Er lidt forvirret og har faktisk lyst til hende. Har måske også et lille crush på hende og har haft sex drømme om hende.

Men er det forkert?

Og spiller hun op?

Hjælp, hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej Sebastian.

Først og fremmest skal du have stor ros for, at tage kontakt og stille dine spørgsmål her i brevkassen!

Du skriver, at du på det seneste er begyndt at føle, at din 24årige plejesøster bliver mere nærgående overfor dig. Blandt andet ved at give dig et kram, som du i din berusede tilstand med erektion, følte var længere end hvad I normalt plejer at kramme. Men at det stadigvæk var rart. Samtidig fortæller du også at hun en dag drillede dig ude i køkkenet ved at slå på din mave, hvorefter hun aede din mave, hvilket du også følte var rart. Du fortæller at disse situationer har gjort, at du er blevet lettere forvirret omkring din plejesøsters handlinger samt dine følelser overfor hende.

Du spørger om, hvorvidt hun spiller op til dig, og om det er forkert at du har haft seksuelle drømme om fantasier om hende.

Det første kan være svært at svare på, men ud fra det du har skrevet, synes jeg ikke umiddelbart at det er dét som jeg oplever. Altså at hun spiller op til dig. For mig lyder det som et meget normalt søskende forhold, hvor der er plads til kram og drillerier. Men igen, det kan være svært at vurdere ud fra det skrevne.

Det som jeg bider mærke i, og som er helt normalt for en dreng i din alder er at du er fuld af hormoner. Det synes jeg kommer til udtryk ud fra hvad du skriver.  F.eks. at du ikke helt føler, at du har kontrol over dine lyster, hvilket resulterer i at du får erektion. Mange drenge fantaserer om piger, bliver tiltrukket af forskellige piger og kan netop have følelsen af, at de ikke kan kontrollere deres tanker og lyst. Hvilket i mange tilfælde, også de mindre heldige situationer, kan resultere i en stådreng. Det er altså helt normalt, men derfor skal man selvfølgelig ikke altid handle på sin lyst - hvilket jeg mener gør sig gældende i din situation, da hun er din plejesøster. Dine følelser og fantasier er altså helt ok, og er ikke noget du skal føle skam over. Men jeg kan godt forstå, hvis du føler, at det kan være lidt svært at være i.

Mit bedste råd til dig fredadrettet vil være, at du ikke skal føle skam over dine tanker - men på bedste vis prøve at kontrollere dem, når du er blandt familie. Det kan være svært, men jeg er sikker på at det nok skal lykkedes dig.

Bedste hilsner,

Sabrina

Sabrinas billede
Sabrina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål