vil hun?
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
hej. jeg er en dreng på 18, jeg er sammen med et super sød pige på 16, som jeg er mega forelsket i og hun har det på samme måde, det er lidt svært, fordi vi bor langt fra hinanden hun bor i jylland og jeg bor midt på Fyn, så vi kan ikke være sammen så tit. men når vi er sammen er det mega dejligt vi ligger tit og kysser, svaner og kæle med hinanden. men jeg følere lidt at hun vil lidt mere(sex), jeg har altid være meget genert, og hun er den først jeg nogensinde har været sammen med. som sagt føle jeg at hun vil lidt mere men jeg er bare bange for om jeg skal forsøge, for jeg er så forelsket i hende at jeg ikke har lyst til at gøre hende sur på nogen måde hvis, hun slet ikke har lyst alligevel, så jeg vil gerne vide om hvordan jeg ved om det er noget hun har lyst til, eller om hun prøver at få mig til at forstå at hun grene vil havde sex

Svar:
Hej Dreng 18 år.
Det er rigtig fedt at du har fundet dig en dejlig kæreste, som du er glad for og hun er glad for dig. Jeg kan godt forstå at det kan være svært med et forhold, hvor I bor langt fra hinanden og I derfor ikke ser hinanden så tit. Men som du også skriver, når I så er sammen så er det rigtig dejligt og det er jo skønt.
Du skriver at du føler, at din kæreste gerne vil have sex med dig, men at du ikke ved om det er noget hun har lyst til. Derfor synes jeg faktisk at det vil være en god ide, hvis du snakker med hende om det.
Det kan måske lyde lidt svært at skulle snakke med din kæreste om det, men du skal huske, at der er helt bestemt ikke noget pinligt ved at snakke om sex. Det kan faktisk være rigtig godt, at snakke om det og måske fortælle hinanden hvad I tænder på og godt kan lide.
Du skriver også, at din kæreste er den første du nogen sinde har været sammen med og det må du faktisk også gerne snakke med hende om. Det er helt okay at du ikke har været sammen med andre end hende. Faktisk kan det være rigtig rart for din kæreste at høre, at hun er vigtig for dig på en måde, som der ikke er andre der har været endnu.
Jeg synes også det er vigtigt at du husker, at I ikke nødvendigvis behøver at starte med samleje. Det kan faktisk være en god ide, hvis I starter med at kysse og kæle for hinanden (som du også skriver at I allerede gør). Derefter kan du eksempelvis prøve at give hende finger eller hun kan give dig et handjob, hvis I begge har lyst til det.
Ved at gå frem stille og roligt, så får I begge en god mulighed for, at lære hinandens kroppe at kende og I kan finde ud af hvad den anden godt kan lide.
Jeg håber du kan bruge mine råd :)
Venlig Hilsen Mie