Min pik er ekstremt lille
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej, Jeg skriver fordi jeg har ekstremt lavt selvværd pga det her. Min pik er kun 8-9 centimeter stiv, og kun 6 cm slap. Jeg er 15 år, og bliver 16 om 3 måneder. Jeg har hår næsten alle steder man får hår, dog ikke rigtig skæg endnu. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, da jeg ikke ville kunne leve med en så lille. Lyder måske overdrevet, men er tit til fester hvor folk har igang med alt muligt og er bange for når det bliver min tur at jeg gør det dårligt fordi den er så lille. Har set andre opslag hvor folk med 13-13,5cm pikke siger at deres er lille som jeg virkelig ikke kan forstå da gennemsnittet jo er 14 i danmark.. Jeg ved godt at den vokser indtil 20 års alderen, men er der en måde man kan sige med det samme at den ikke bliver større? Kan nemlig ikke huske hvornår jeg selv har kigget og lagt mærke til at den er blevet længere eller større siden jeg var 14 år. Hvor lang tid tager det med gennemsnit en pik at vokse 5-6-7 centimeter? Ved godt det er forskelligt fra person til person men er der ikke et gennemsnit et sted ? Hilsen en virkelig ked af det 15 årig

Svar:
Hey Anonym
Jeg kan sagtens forstå du er rigtig ked af din situation. For det er svært ikke at blive ked af det, når man sætter lighedstegn mellem pikstørrelse og at være god nok. Det er der desværre rigtig mange fyre der gør. Du har IKKE en ekstremt lille pik. Den er måske mindre end gennemsnittet, men det er den pik du har lige nu. Ja, den kan sagtens vokse mere. Ingen kan sige noget om hvor meget, hvor hurtigt eller om den overhovedet vil. Jeg kan godt forstå du gerne vil vide det, men svarene findes ganske enkelt ikke. Det er kun tid og tålmodighed der vil give dig svar.
Hvis din pik ikke vokser mere, så kan du leve et dejligt liv, med den pik du har. Millioner af voksne mænd over hele verden, lever gode liv, og har masser af vidunderlig sex med en pik der er mindre end gennemsnittet. Størrelsen på pikken har intet med god sex at gøre. Fyre med kæmpe pikke, kan være vildt dårlige til sex, og fyre med små pikke, kan være konger på lagnerne. Størrelsen på pikken har så forsvindende lidt med kvaliteten af sex at gøre. Jeg ved godt at mange tror at størrelsen er alt afgørende, men det passer altså ikke. Nærhed, tryghed, at være god til at lytte og mærke hvad ens sexpartner kan lide, og ikke mindst kærlighed til den man er sammen med, er det afgæørende for god sex.
Jeg kan godt forstå du tænker som du gør, for det er bare noget der fylder for mange fyre. I porno ser man for det meste kæmpe pikke, og hvis man dykker ned i statistik, kan man se at en gennemsnitlig størrelse er større end det du har lige nu. Særligt i teenageårene, hvor man virkelig let kan blive usikker på sig selv, og meget selvkritisk, kan det være rigtig svært at føle sig anderledes end det der er "normalt" Men husk lige, at det på ingen måder er unormalt med en mindre pik, end gennemsnittet.
Kære du. Du er ikke din pik. Lad være med at hælde hele dit selvværd og din identitet ned i din pik. Det ansvar kan ingen pik løfte. Du er dig, og din pik er kun én del af dig. Du er god som du er, lige meget hvor stor din pik er.
Jeg VED at din pik er god nok som den er. Jeg VED at din pik sagtens kan tilfredsstille en sexpartner, og jeg VED at der er masser derude, der vil kunne elske HELE dig...også din pik, lige meget hvor stor den ender med at blive. DU ER GOD SOM DU ER.
Mange hilsner
Lasse