Min penis
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej cyberhus jeg er en dreng på 15 år og jeg målte min penis i stiv og i slap form i dag og jeg har målt den til 10 i både stiv og slap så det er som om den ikke bliver længer i stiv form men breder. Er der normalt?. Er det farligt?. Er den lille?.

Svar:
Hey Anonym
Man kan finde så mange forskellige informationer, så kan godt forstå hvis du er i tvivl.
Men lad os hoppe ud i det, og få svaret på dine spørgsmål.
1. Ja, det er helt normalt at penis kan have samme længde når den er slap og stiv. Nogles penis vokser både i længde og bredde, andres kun i længde, nogle oplever som dug at det kun er bredden der ændrer sig og nogle oplever endda at størrelsen, næsten er uændret.
2. Det er 100 procent, absolut og fuldstændig ufarlige.
3. En almindelig, fuldt udvokset penis er mellem 10-18 cm. Det vil altså sige at din penis er helt almindelig i størrelsen. Da du endnu ikke er fuldt udvokset(det er du først når du er i start tyverne) er det svært at sige hvor stor din penis ender med at blive, men allerede nu er den altså indenfor det område man vil kalde en normal størrelse.
Mange hilsner Lasse