Hvordan gemmer man sin penis i underbukserne.
brevkassespørgsmål af
Lau
14 år
Okay så her den anden dag da jeg var i skole fik jeg en boner som nu engang kan få det var mega pinligt så der får tænkte jeg om man kan gemme penisen i underbukserne på en måde sådan penisen ikke kan ses både med boner og uden boner.

Svar:
Hey Lau
Ja, det er jo et ret velkendt problem du står med der. Langt de fleste dreng er igennem en periode, hvor det er noget svært at holde styr på penisen, og et pludselig boner kan opstå på de uheldigste tidspunkter.
Jeg tænker egentlilg ikke der er sådan en 100 procents løsning, som du leder efter. I hvert fald ikke én der er særlig sund for penis, så dem vil jeg gerne springe helt over. Jeg vil ikke anbefale meget stramme bukser, men det er klart at et par jeans bedre kan "håndtere" en boner end et par løse joggingbukser.
Så underbukser, og bukser der sidder lidt til kroppen, er måske en god idé til at holde lidt bedre styr på penis, når boneren pludselig melder sin ankomst.
Det vigtigste er dog at huske på at det er helt naturligt, og noget som alle drenge oplever. Har du lagt mærke til at det sker for alle de andre også? Det har du nok ikke, selvom jeg kan garantere dig at det også sker for dine klassekammerater.
For selvom man selv bliver meget bevidst om det, når det sker, så er det faktisk sjældent at andre overhovedet lægger mærke til det.
Det bliver bedre, når du bliver lidt ældre, for så sker det ikke så ofte, og indtil da tænker jeg at du er nødt til at acceptere at det er noget der bare sker, og så prøve at kontrollere det med bukser der kan holde boneren lidt tilbage, når den dukker op.
Mange hilsner Lasse