Min Papsøster

brevkassespørgsmål

Min Papsøster

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej, jeg er en 15 årig dreng.

Jeg har på det seneste onaneret en del. Jeg har virkelig lyst til at have sex. Jeg har en papsøster. Jeg har det lidt som om, hun gerne vil et eller andet med mig. Hun går rundt i meget korte shorts eller stramme bukser, og så i trøjer eller toppe, der viser meget af hendes krop. Jeg føler også at hun flirter lidt med mig en gang imellem. Jeg har virkelig lyst til at gå ind og spørge om vi skal have sex, næste gang mine forældre ikke er hjemme. PS hun er 16 år

Hvad skal jeg gøre???

Svar:

Kære dig,

Det er rigtig godt, du skriver, jeg kan godt forstå, du tænker en masse over de her ting. Jeg får en masse tanker, når jeg læser dit brev, som jeg gerne vil dele med dig.

Det er helt helt normalt, at man i din alder begynder at tænke rigtig meget på sex og onanere en hel del. Der er en masse hormoner, der pumper rundt i kroppen, og det kan faktisk påvirke én rigtig meget. Det kan pludselig være svært ikke at tænke på sex, og man kan få så meget lyst til sex, at man måske har svært ved at se, de negative konsekvenser, der kan være ved for eksempel at have sex med én, man er tæt med eller bor med.

Der er mange grunde til, at jeg tænker, det ikke er en særlig god idé, at du har sex med din papsøster. Det kan hurtigt blive en rigtig ubehagelig og besværlig situation, der kan påvirke både jer selv og jeres forældre helt enormt. Det vil højst sandsynligt blive et stort problem og meget ubehageligt for jeres forældre, og det vil muligvis ende med, at de ikke synes, I alle kan bo sammen. Det kan i værste fald påvirke jeres familie meget negativt.

Det sagt, så er det ikke sikkert, at din papsøster har samme tanker som dig. Bare fordi man går i stramt tøj, betyder det IKKE, at man lægger op til sex. Det kan også være, hun går i stramt tøj derhjemme, fordi det er det, hun er bedst tilpas i, og regner med, at der ikke er nogen i hendes hjem, der vil se det som seksuelt? Nogle gange kan man komme til at misfortolke andres signaler, og nogle gange kan venlighed og venskabelighed misfortolkes som flirteri. Jeg siger ikke, at det nødvendigvis er det, der sker her, men blot at det nok er en god idé for dig at være bevidst om det.

Som sagt, er det helt normalt at tænke meget på sex og have meget lyst til sex. Jeg tror dog helt sikkert det bedste for dig, vil være at prøve at finde en anden at have sex med. Måske en god veninde eller en pige, du måske er lidt vild med? Sex er meget sjovere, når man har følelser for hinanden og er trygge. Jeg er meget sikker på, at du i fremtiden vil fortryde det meget, hvis du handler på dine tanker om din papsøster.

Jeg håber virkelig, du vil tænke over det, jeg har skrevet. Og så håber jeg, det hele løser sig for dig.

Kærlig hilsen

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål