Min kærestes penis efter sex

brevkassespørgsmål

Min kærestes penis efter sex

brevkassespørgsmål af
Vil jeg ikke nævne
15 år
Oprettet 6 år 2 måneder siden

Hejsa.. jeg er en 15 årig pige som lige har haft sex med hendes kæreste.... jeg er ikke jomfru og har derfor haft sex før, men det havde han ikke. Vi havde både normalt sex hvor hans penis var i min vagina, men vi havde også Anal sex. Kondommet vi brugte var vidst lidt lille til hans penis da han havde problemer med at få det på.. Ihvertfald har hans penis efterfølgende givet ham lidt smerter plus at den er hævet op visse steder og han skal måske til lægen... Hvad kan skyldes dette og er det farligt?? Kærlig hilsen en nervøs kæreste

Svar:

Hejsa

Mange tak for dit spørgsmål, det lyder da ubehageligt for din kæreste og jeg håber hans penis er blevet normal.

Penis bliver meget blodfyldt ved erektion og både ved for lille kondom, der strammer ved roden og længerevarende sex kan tilbageløbet af blod blive hindret og derfor kan penis blive hævet.

Jeg forestiller mig, at det må være det, der er sket og regnet bestemt med hans penis bliver normal igen.

Det er derfor vigtigt at bruge et kondom, der passer i størrelsen, men dermå din kæreste prøve sig frem.

Jeg håber ovenstående giver mening og hans penis nu er sig selv igen, hvis ikke må han kontakte læge.

Mange hilsner

Eva

Evas billede
Eva fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål