Med eller uden BH/top?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Er det godt eller dårligt at sove med bh/top?
hørte engang fra en venindeat det ikke var godt, men en andne veninde har sagt at det er?
håber I kan svare på det!

Svar:
Hej med dig,
Tak for dit spørgsmål. Det kan godt være lidt forvirrende, når man som dig, hører flere forskellige ting, så jeg kan godt forstå, at du spørger. Som udgangspunkt er det en god idé at sove uden en stram BH med bøjle i om natten for at sikre en normal blodcirkulation, altså at blodet kan komme rundt i kroppen. Hvis det er ubehageligt at sove uden noget, kan du f.eks. sove en med løs top. Det vigtigste er, at det er behageligt, så du kan få en god nattesøvn og ikke bliver generet af noget der strammer eller er i vejen. Jeg håber, at det er svar nok på dit spørgsmål.
De bedste hilsner,
Jeanette