Massage med happy ending
brevkassespørgsmål af
William
15 år
Hej det er fordi jeg er 15 år og kunne godt tænke mig thai massage med happy ending og jeg har skrevet til klinikken og jeg skal der over i morgen jeg ved bare ikke om det er forkert

Svar:
Hej William
Når du skriver happy end, går jeg ud fra at du mener at massagen slutter med at massøren giver en eller anden form for seksuel ydelse der gør at du får udløsning, hvilket jeg sagtens kan forstå, at du finder ret tillokkende.
Samtidigt kan jeg også godt forstå, at du er i tvivl om hvorvidt det er okay at gøre det. Der er meget forskellige holdninger til salg af sex og seksuelle ydelser, og nogle mener det er så grundlæggende forkert, at det bør være ulovligt at købe sex. I øjeblikket er det ikke ulovligt at købe sex, så længe den der sælger og tilbyder en seksuel ydelse er fyldt 18 år.
Men selvom det ikke er ulovligt, kan det man jo godt føle at det er forkert, og den følelse tænker jeg du skal tage alvorligt. For det at komme til at skabe forbindelse mellem noget seksuelt og så noget der føles forkert, synes jeg vil være rigtig ærgerligt.
Når nu du er 15, går jeg ud fra at du ikke har så mange erfaringer med sex endnu. Sex bør ikke være noget som føles forkert eller skamfuldt, og derfor synes jeg ikke, at en betalt seksuel ydelse er den bedste måde at skabe de første seksuelle erfaringer. Jeg kan ganske enkelt være bekymret for at noget der måske kan føles rart i et øjeblik, kan komme til at få den her følelse af at gøre og føle noget forkert til at vokse.
Så mit råd til dig, er at vente lidt endnu. At du giver dig selv tid til først at få nogle erfaringer med sex, der ikke handler om køb, men om at to mennesker har noget seksuelt, fordi de gerne vil dele hinanden og dele den oplevelse. Jeg er ret sikker på det vil være en bedre oplevelse, som du ikke ville forbinde med den her følelse af, at noget er forkert.
Mange hilsner Pedro