Mangler følsen
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg er en dreng på 13 og hedder anonym, jeg har virkelig lysten at mærke hvordan det er at være inde i en pige men har ikke lyst til sex men bare følsen har i noget som føles som en "tisse kone" / "fisse" ?

Svar:
Hej med dig
Det er helt normalt at være nysgerrig på det, og jeg tænker at det kunne være spændende for dig at læse vores artikel om hvordan man laver en kunstig fisse. Det er ved at være længe siden at den blev skrevet, men den blev skrevet af en anden ung, som også var nysgerrig på det samme som dig, og den er stadig rigtig populær. Du kan finde den her
Jeg håber du får svar på din nysgerrighed, og ellers så må du være tålmodig til du bliver ældre, og begynder at have rigtig sex. Her vil jeg lige nævne at gennemsnittet for "den første gang" stadig er 16 år.
Venlig hilsen
Signe