Mærkelig følelse i penis

brevkassespørgsmål

Mærkelig følelse i penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 4 år 7 måneder siden

Hej. Når jeg onanere og er seksuelt tilfreds føler jeg en mærkelig kilden, hvor det derefter gør ondt hvis jeg bliver ved. Er det normalt at have den følelse? Jeg ved heller ikke om min penis størelse er normal, den er 5 cm slap 9,5 cm stiv. Jeg får også tit ufrivillige rejsninger, hvilket tit kan være ret stressende hvis jeg er inde i klassen. Jeg får disse rejsninger uden at jeg overhoved har nogen seksuelle tanker. De ufrivillige rejsninger sker ret tit. Jeg ved ikke om jeg skal søge læge eller noget i den stil. Jeg er desuden 14 år har fødselsdag her til oktober hvor jeg bliver 15. Jeg har ingen hår under armene, ret lys stemme hvilket godt kan være lidt pinligt, da langt de fleste i min klasse er 13, 14 eller lige fyldt 14 og stadig har dybere stemme og krops behåring.

Svar:

Hej

Det er normalt at man kan blive øm i penis, når man onanerer. Hvis det gør ondt hele tiden, også når du ikke onanerer, så vil det være en god ide at gå til lægen, så det kan blive undersøgt. De ufrivillige rejsninger er også normale, det kan ske uden, at man tænker på noget specielt, og det kan ske for alle. Hvis du har lyst til at læse lidt mere om det, så er der her en god artikel fra Sexlinjen

Angående størrelsen på din penis, hår på kroppen og lys stemme - så er din krop stadig ved at udvikle sig, og den vil ændre sig med tiden. Det er helt normalt, sådan som din krop er lige nu, og det er helt normalt at drenge på din alder udvikler sig forskelligt. Nogle udvikler sig hurtigere med kropsbehåring og så videre end andre. Det er helt normalt, og ikke noget du skal være bekymret for. Så, du er helt normal, og det er de andre 14-15 årige er også.

Hvis du har flere spørgsmål, må du endelig kigge forbi igen.

Hilsener

Henrik

Henriks billede
Henrik fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål