Luftbobbel stuck dernede

brevkassespørgsmål

Luftbobbel stuck dernede

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Hej Jeg har de sidste to dage haft en luftbobbel siddende fast dernede. Den kom i mens jeg havde min menstruation. Det er en virkelig ubehagelig følelse og ved ikke rigtig, hvordan jeg skal få den fri. Den er ikke så mærkbar når jeg står, men jeg kan virkelig mærke den når jeg sidder og ligger. Ved ikke om der er noget man kan gøre for at få den fri eller om man bare skal vente? Synes det er så ubehageligt og frusterende og det trigger især min angst,, så håber virkelig der er noget af gøre.

Svar:

Hej med dig,

Det lyder irriterende med den fornemmelse du oplever, men det lyder ikke farligt. Fat mod!

For at kunne sige mere, er man nok nødt til at kunne undersøge dig, så hvis du stadig er generet af det, synes jeg at du skal kontakte din egen læge, der vil kunne undersøge dig og hjælpe dig videre.

Mvh

Louise, Læge

LouiseSs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål