Jeg er en dreng og får noget hvidt i mine underbukser efter have onaneret

brevkassespørgsmål

Jeg er en dreng og får noget hvidt i mine underbukser efter have onaneret

brevkassespørgsmål af
Oscar
13 år

Hej jeg ved ikke hvad det hvide i line underbukser er efter jeg har onaneret jeg gad virkelig godt vide hvad det er

Svar:

Hey Oscar

Jeg kan godt forstå at du gerne vil vide hvad det er du finder i dine underbukser, efter at du har onaneret.

Jeg tænker, at det du oplever er helt ufarligt og meget almindeligt. Jeg er nemlig ret sikker på at det er rester af sædvæske, som du ser.

Efter man har onaneret, og har fået en udløsning, vil der være rester af sædvæske i din penis, og der kan nemt læbe lidt ud i underbukserne bagefter. Når det så tørrer, viser der sig ofte som hvide pletter eller striber.

Så ingen fare på færde. Det du oplever er helt almindeligt.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål