Facebook opdateringer

brevkassespørgsmål

Facebook opdateringer

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 9 år 2 måneder siden

Hej!
Jeg har blokeret et opslag fra en ven..men nu kan jeg pludselig ikke se min vens andre opslag?
Jeg kan se at jeg stadig ''følger'' min ven og at vi stadigvæk er venner..alle indstillinger ser ud til at være rigtig så jeg burde kunne se min vens opslag?
Hvorfor kan jeg ikke det? Hvad skal jeg gøre for at kunne se dem igen?

Hilsen

Den forvirrede pige

Svar:

Hej forvirrede pige

Du kan se din blokeringsoversigt her: https://www.facebook.com/settings?tab=blocking
Her kan du se om der stadig ligger en blokering på personen (og eventuelt fjerne den)

Du har muligvis valgt "se færre opslag som dette". Hvorfor du ikke længere kan se ret meget fra den pågældende ven.
Du kan eventuelt prøve at gå på din vens profilside og markere ham/hende som "nære venner" - så burde du høre hver gang der bliver postet noget.

Endeligt er der den mulighed at din ven har fravalgt at dele med dig - i så fald kan du ikke gøre ret meget.

Hvis du går på din vens profil, kan du så se opslagene? Hvis du kan det, så er de tilgængelige for dig; men så handler det mere om at du har fjernet dem fra din strøm.

Prøv ovenstående. Jeg håber det hjælper.

Mvh Jonas

jonass billede
Jonas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål