clubpenguin

brevkassespørgsmål

clubpenguin

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej

jeg spiller clubpenguin, og min konto er engang blevet banned forever.

Og jeg har lavet mig en ny, min konto blev banned i års 2012, og jeg har nu oprettet en her idag (2013).

Og jeg er bange for de også banner den, fordi det er den samme E-mail

Sker det?

Svar:

Hej med dig

Tak for dit spørgsmål. Det kan være lidt svært at svare på om det sker. ClubPenguin skriver det ikke selv på deres side, om et evigt ban knytter sig til mailadressen.

Det at blive banned forever er dog en alvorlig sag. Det betyder at ClubPenguin ikke ønsker at den person (du) er på siden mere. Derfor kunne det godt knytte sig til mailadressen.

Nu ved jeg jo ikke hvorfor du er blevet banned; men hvis du ikke længere forbryder dig mod Clubpenguins regler, kan du jo altid oprette en ny gratis mail (gmail eller andet) og en ny bruger og begynde at bruge Clubpenguin igen. For en sikkerheds skyld ville jeg nok vælge at tilknytte en ny mailadresse til min bruger, hvis jeg var dig.

Mvh Jonas

jonass billede
Jonas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål