Youtube-underretninger

brevkassespørgsmål

Youtube-underretninger

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 7 år 3 måneder siden

Hej cyberhus, håber i kan hjælpe mig.

Sagen er den, at jeg bruger meget tid på youtube og på at kommentere og på den måde chatte med andre. Det er gået fint, har fået en underretning hver gang nogen har svaret på min kommentar. Men det gør jeg pludselig ikke mere? Nu får jeg kun underretninger om, når dem jeg abonnerer på lægger videoer ud? Jeg har prøvet at gå lidt rundt i dens indstillinger, og derinde ligger mine "kommentar-underretninger" gemt. Jeg synes bare det er lidt besværligt, at skulle klikke sig ind under indstillingerne hver dag for at se om nogen har svaret på en kommentar. Forstår heller ikke hvorfor youtube pludselig har ændret det. Altså kommentar-beskederne plejer altid at være på min forside, på den der lille klokke i hjørnet. Men det er nu blevet erstattet med mine abonnenter. Er det en opdatering fra youtube, eller er jeg selv kommet til at gøre et eller andet? Jeg loggede også ind på youtube fra min mobil forleden, måske har det noget med det, at gøre?

Men kan jeg ændre det? Og hvordan gør man?

Svar:

Hejsa!

Godt spørgsmål :) Det kan være flere forskellige ting der er på spil her.

Den mest oplagte løsning er, at da Youtube skiftede interface for nylig opdaterede de også deres "notification-settings". Det burde være ligetil at få det justeret tilbage, så du kan se når nogen svarer på dine kommentarer.

Computer: Hvis du går ind i settings (det lille tandhjul øverst til højre, under dit portræt - eller ved at klikke på dit portræt) og så går ind under Notifications og dernæst Account Notifications, burde du kunne vælge hvornår du vil have besked fra Youtube - også ved aktivitet om dine kommentarer på andres videoer. (Eller Underretninger, hvis din computer er sat op til dansk)

Jeg har lavet et lille billede hvor du burde kunne se det hele.

Venlig hilsen Christian

jonass billede
Jonas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål