Mobning på sociale medier

brevkassespørgsmål

Mobning på sociale medier

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 10 år 1 måned siden

Hej :)

Vi er 3 piger, som har projektuge. Vi vil gerne vide om mobning på de sociale medier (digital mobning) er et stigende eller faldende problem?

Håber du ved noget om det :)

MVH Projektpigerne

Svar:

Hej Piger

Spændende emne :-)

I Cyberhus har vi en politik om, at vi ikke hjælper med skoleopgaver her i brevkasserne, da brevkasserne er forbeholdt unges egne problemer og udfordringer.

I er dog velkommen til at ringe til os på 86370400 - så kan vi som regel finde tid til at dele vores holdning og viden.

God dag til jer
Mvh Jonas

jonass billede
Jonas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål