Liv

brevkassespørgsmål

Liv

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej jeg er 12 år min pik er 9 cm stiv er det normalt

Svar:

Hej med dig

Det er helt normalt. For langt de fleste vokser penis med mellem 0-15 cm fra slap til stiv tilstand, og der er ikke noget der er rigtigt eller forkert. Alle drenge er forskellige, og det samme gælder for pikken. Det er dog oftest sådan at pikken vil være færdig med at vokse når man rammer cirka de 17 år. Så din pik har altså endnu ikke opnået sin fulde størrelse.

Hvis du vil læse mere om pikken, så kan jeg anbefale sexlinjen.dk, som du kan finde her. Der har de også en anonym rådgivning, hvis du nu har flere spørgsmål. Du er også velkommen til at skrive her igen.

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Venlig hilsen

Signe