Lille pik

brevkassespørgsmål

Lille pik

brevkassespørgsmål af
B
14 år
Oprettet 1 år 2 måneder siden

Hej er en dreng på 14 år har altid løjet om størrelsen på min pik har altid sagt den er 8-10 stiv og 4,8 slap Men i virkeligheden er den 1,5 afslappet og 3,5-4,0 stiv er det normalt

Svar:

Kære 14 årige dreng

Tak fordi du skriver til os.

Du fortæller at du altid har løjet om størrelsen af din pik, og spørger om den størrelse den egentlig har, er normal.

Det er sådan at du har en alder lige nu, hvor du nok vil opleve, at din pik stadig kan vokse de næste år. Derfor er der intet unormalt ved den nuværende størrelse af din pik. Det er meget forskelligt hvornår en dreng sådan for alvor begynder at opleve at pikken vokser. Ligesom det er meget forskelligt hvor stor den ender med at blive.

En gennemsnitlig pik er mellem 12-16 cm i stiv tilstand. Derfor kan der stadig nå at ske meget. Det eneste du desværre kan gøre, er at have tålmodighed, og huske dig selv på, at du er i puberteten, og der kan virkelig ske mange ting mens du er det!

Nogle oplever tidligt at pikken vokser og nogle oplever det sent. Det er ligesom pigerne, med brysterne, nogle piger oplever først sent at deres bryster begynder at vokse, og andre oplever at det starter tidligt. Der er ingen af delene der hverken er forkert eller rigtigt.

Jeg håber det hjælper dig lidt på vej.

Nannas billede
Rose fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål