For lille pik

brevkassespørgsmål

For lille pik

brevkassespørgsmål af
Nicklas
16 år

Jeg har desværre en helt usandsynlig lille pik. Den er faktisk så lille at jeg ingengang vil måle den, kun nogen få cm. Den er også helt skæv. Det er enlig ikke fordi jeg blir drillet med det men nu har jeg fået en kæreste. Hun er så sød og hun er ved at lægge op til at vi skal være intime. Men jeg er bange for jeg overhodet ikke kan tilfredsille hende med sådan en lille skæv pik og at hun så blir ked af det og det vil bare være så synd for hun er bare så sød. Hvad skal jeg gøre, jeg tør simpelt hen ikke at hun skal se den?

Svar:

Kære Nicklas,

Tak fordi du skriver til os. Jeg er ked af at høre, at du oplever en frygt for at være intim med din kæreste, og jeg forstår godt, at det her problem går dig rigtig meget på. Det lyder ellers skønt og spændende med en sød kæreste, som er klar på at tage det næste skridt og have sex. Jeg håber, at mit svar kan give dig lidt mere ro i maven og mod på at kaste dig ud i det.

Pikstørrelse er noget alle drenge tænker over på et tidspunkt i deres liv og er lidt nervøse omkring, uanset hvordan deres pik ser ud, eller hvor stor/lille den er. Det kan tage rigtig meget af ens energi at gruble over det og være bange for, om man er helt normalt, og om man mon slår til, når det kommer til sex. Alles kroppe er forskellige og udvikler sig med forskellig hastighed, og det samme gælder pikke. Nogle er skæve, nogle er store, nogle er små og andre er tynde og så videre. Det lyder til, at din pik kan blive stiv, og så virker den jo faktisk som den skal. Ens pik vokser ca. til 20 års alderen, og selvom jeg ikke kan love noget, så er du stadig i puberteten og derfor kan det godt være, at din pik når at vokse mere.

Du er så heldig, at du har fundet en rigtig sød kæreste, og du må huske på, at din kæreste gerne vil DIG, og ikke kun din pik. Hun er blevet vild med dig, og hvem du er som person, og så har pikstørrelsen ikke så meget at sige. God sex handler også om, hvordan man har det med hinanden, og hvis I begge føler jer trygge og glade for hinanden, så vil det blive en bedre oplevelse. God sex handler ikke om størrelsen, og det kan være en dårlig oplevelse at have sex både med én med en stor pik og én med en lille pik, hvis personen ikke lytter til de signaler, man sender. Derfor er det allervigtigste at lytte til den andens signaler, grænser og ønsker.

Selvom det kan være en udfordring, så er det ikke umuligt at have (god) sex, hvis man har en lille pik. Det handler rigtig meget om at vælge de rigtige stillinger, og ellers være kreativ med både hænder og mund. Du kan prøve at Google stillinger, som er gode, hvis man har en mindre pik, og ellers kan du kigge dig omkring efter tips og tricks til oralsex.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar, og at du har mod på at give det et forsøg. Jeg tænker i hvert fald ikke, at du skal være bekymret omkring om du kan tilfredsstille hende. Det er der masser af forskellige måder at gøre på. Spørg hende, hvad hun godt kan lide og lyt til hendes signaler.

Kram fra Ulrikke

Ulrikkes billede
Ulrikke fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål