lille pik

brevkassespørgsmål

lille pik

brevkassespørgsmål af
søren
16 år
Oprettet 4 år 4 måneder siden

Hej min Navn er Søren. Og er bange for min penis er for lille til og have sex. hvad ska jeg gøre ;(

Svar:

Kære dig,

Der er ikke nogle regler for, hvordan en pik skal være, for at den kan have sex. Det er der forskellige grunde til, men den vigtigste er, at sex er rigtig mange ting - rigtig meget mere end "bare" pikken i skeden. Der findes mange måder at have sex på, der måske slet ikke involverer pikken - for eksempel legetøj, oralsex, stimulering af andre områder på kroppen. For mange er størrelsen på pikken ret underordnet.

Så frygt ikke, du skal nok få et spændende og lækkert sexliv, hvad end størrelsen på din pik er. Du kan læse mere om sex og forskellige former for sex her og her

Jeg håber, du kan bruge mit svar!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål