Hjælper klassekamarat

brevkassespørgsmål

Hjælper klassekamarat

brevkassespørgsmål af
Anonymt
16 år

Hej Cyberhus det er fordi at der er en dreng i min klasse vi kalder ham Marcus en dag kom jeg i skole og så at Marcus havde hvide shorts på da vi havde pausr så skulle jeg på toilet men inden jeg kig så jeg Marcus gå jeg kunne se at han ikke havde underbukser på da jeg kig ud mod toiletterne kig han forbi jeg kunne se hans penis jeg sagde Marcus kom lige han kom så sagde jeg at jeg kunne se hans pik igennem hans shorts han kig i panik jeg sagde vi kan bytte så jeg tager dine shorts på og du tager mine bukser på han sagde at det kunne vi godt vi kig på toilettet og skiftede men der var kun et toilet ledigt så vi kig begge der ud og vi skiftede jeg fik ramt han penis jeg sagde undskyld han sagde det var okay så viskede han til mig at han var til drenge jeg sagde at jeg støttede ham så fik han lige pludselig boner på han sagde undskyld jeg sagde at det kunne du jo ikke gøre for vi blev færdige og kig ud og så kig resten af dagen godt men det jeg ville vide om noget af det vi gjorde var forkert jeg er 16 næsten 17 og han er 17

Svar:

Hej du

Der er intet forkert i at hjælpe sin klassekammerat på den måde, som du gjorde. Tværtimod synes jeg, at du virker som en enormt omsorgsfuld person, der blot vil din klassekammerat det bedste. Derfor er jeg lidt i tvivl om, hvad du mon er bange for kan have været forkert? Og om du egentligt føler dig okay med episoden? Jeg kan forestille mig, at nogle drenge måske vil have det underligt med, at deres kammerat får en boner og fortæller, at han er til mænd, mens man skifter tøj sammen. For nogle vil det måske også føles upassende eller direkte grænseoverskridende. Det lyder på dit brevkassespørgsmål, som om du tog det hele rimeligt cool. Men hvis der er noget ved den episode, som går dig på, så vil jeg gerne opfordre dig til at skrive til os på tlf. 25 80 60 60. Der kan du skrive med en rådgiver om episoden og få sat nogle ord på, hvordan du har det med den.

De bedste hilsner
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål