Lære

brevkassespørgsmål

Lære

brevkassespørgsmål af
Hemlig
12 år
Oprettet 3 år 6 måneder siden

Hej er det ok at folk behandler mig anderleds

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål her i brevkassen.

Det er lidt svært at svare på dit spørgsmål, når jeg ikke kender til den konkrete situation, du har i tankerne. I min optik er det ikke nødvendigvis en dårlig ting at blive behandlet anderledes - det kommer fuldstændig an på situationen. Da du ikke skriver så meget om, hvad det er for nogle situation, hvor du føler dig anderledes behandlet, har jeg svært ved at give dig et uddybende svar. Dog vil jeg sige, at hvis du har det dårligt med at blive behandlet anderledes, er det vigtigt at sige fra. Jeg tror, at de fleste ønsker at være som alle andre og blive behandlet ens. Derfor forstår jeg godt, hvis du synes, det er svært. Bare fordi andre behandler en anderledes, behøves man ikke være det, men man kan let komme til at føle sig sådan.

Du må meget gerne enten skrive her i brevkassen igen, hvor du forklarer lidt mere om din oplevelse eller logge på vores chat, som har åbent tirsdag, onsdag og torsdag fra kl. 18-21. Der sidder en rådgiver klar til at snakke med dig om lige præcis dét du har lyst til, og du kan være helt anonym.

De bedste hilsner

Helene

Helens billede
Helene fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål