Længde

brevkassespørgsmål

Længde

brevkassespørgsmål af
Viggo
14 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

Hej jeg vikke hører om min pik er normal længde i min alder min pik er 12,6 cm lang? Er det normalt eller unormalt i min alder og hvad er gennemsnittet? På forhånd tak for hjælpen

Svar:

Hey Viggo

Din pik er fuldstændig normal og lige som den skal være.

Man kan ikke sige noget om gennemsnittet for din alder, fordi mennesker udvikler sig meget forskelligt. Jeg kan sige dig at en almindelig pik, på en fuldt udvokset mand er mellem 10-18 cm.

Måske vokser din pik mere endnu, og måske gør den ikke. Det vil fremtiden vise. Du skal regne med at du er færdig udviklet når du er i begyndelsen af tyverne, så du er nødt til at være tålmodig. Lige meget om den vokser eller ikke gør, så er den helt perfekt og lige som den skal være.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål