Pocketpussy

brevkassespørgsmål

Pocketpussy

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 3 år 8 måneder siden

Hej er en dreng på 16 og er blevet rimelig træt af at onanere med min hånd, så derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at købe en pocketpussy, men ved ikke hvordan jeg skal købe dem uden mine forældre ser det fordi hvis jeg får sendt pakken hjem så ser de jo nok jeg får en pak og de vil nok gerne se den og hvad hvis jeg ikke er hjemme når den kommer. Tror måske også at de kan så hvad jeg bruger mine penge på, så hvordan skal jeg få fat i sådan en uden de opdager det?

Svar:

Hey Anonym

Jeg kan godt følge din bekymring. Selvom det er helt normalt at onanere, og helt okay at bruge sexlegetøj, er det ikke sikkert man har lyst til at dele sit intimliv, med sine forældre.

I første omgang skal du være opmærksom på at det ikke er alle butikker der vil sælge til unge under 18 år. De må godt sælge sexlegetøj til en 16-årig, men de må også gerne bestemme sig for at de ikke vil. Så første skridt er at finde den forretning der ønsker at sælge til dig.

Når det er gjort kan du jo overveje at få tilsendt pakken til en pakkeboks, eller et posthus, så den ikke kommer hjem til dig. Så modtager du blot en sms, når den er klar til at du afhenter den.

Det løser selvfølgelig ikke problemet med hvad der står på din netbank. Mange forhandlere af sexlegetøj, bruger ofte et ret anonymt navn når de afsender pakker og opkræver penge, så det ikke er helt vildt tydeligt at man har købt sexlegetøj. Men okay...hvis dine forældre kigger i din netbank, kan de jo sagtens google navnet der står. Ved du om dine forældre følger med, eller er det noget du tror? Grunden til jeg spørger er at du som 15+ årig har ret til selv at bestemme hvad du bruger dine penge til, og måske var det en god snak at tage med dine forældre. At du faktisk har ret til et privatliv omkring dine egne penge.

Nå, men hvis du skal være helt sikker, er der vel to andre muligheder:
1. At du går ind i en fysisk butik, og betaler med kontanter. Det er selvfølgelig noget mere grænseoverskridende end at sidde hjemme og bestille det du vil have, men til gengæld behøver du ikke tænke på hverken pakke eller om dine forældre kan se noget via netbank.
2. At du prøver at lave en hjemmelavet pocketpussy, og se om det kan bruges. Tjek linket her ud. Her finder du en opskrift på en hjemmelavet "kunstig fisse"...måske var det en muighed.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål