Kønsvorter på penisen

brevkassespørgsmål

Kønsvorter på penisen

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 4 år 2 måneder siden

Jeg tror jeg hag kønsvoter på min tissemand og jeg er bange for at sige det til venner og familie hvad gør jeg hjælp mig pls

Svar:

Hej,

Jeg godt forstå, at du ikke har lyst til det. Og det behøver du egentligt heller ikke. Du skal blot kontakte din læge og aftale en tid - det behøver hverken dine venner eller familie at blive involveret i.

Det er vigtigt at du tager kontakt til din læge omkring det, da han/hun nemt vil kunne stille diagnosen og evt opstarte simpel behandling samt vejlede om hvad man kan gøre fremadrettet.

Mvh
Niclas, læge

Niclass billede
Niclas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål