Kvinder

brevkassespørgsmål

Kvinder

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Oprettet 4 måneder 2 uger siden

Hej brevkassen Jeg har et dilemma, jeg er en kvinde på 20 år og jeg tænder rigtigt meget på ældre kvinder lige her for tiden. Sådan rigtig meget, så meget at jeh har matchet med mange på tinder, og har skrevet og snappet lidt billeder frem og tilbage med to kvinder, en på 37 og en på 29, men hende på 37 er tydeligt kun ude efter sex, men det er pgså mega frækt når vi sender nudes til hinanden, bliver såå tændt og det gør hun også, for hun viser nemlig hvor våd hun bliver af mine billeder, det er så frækt. Og det ved jeg godt kun er det hun er ude efter, men jeg bliver bare næsten obsessed med hende og vil have vi skriver sammen og lærer hinanden at kende, men hun sender kun frækt. Og hende den 29 årige, hun skriver jeg lidt med, men hun er meget svær at læse, altså hun har skrevet at hun egenligt kun vil prøve at udforske det der pige og pige, men jeg kan mærke at jeg begynder at blive glad for hende selvom vi næsten ikke har skrevet sammen, og nogle gange, eller rigtigt tit åbner hun bare min Snapchat, og når hun gør det får jeg såååå ondt i maven, for hvis hun gad ville jeg så godt lærer hende at kende og måske finde ud af noget sammen, men der er hun sleeet ikke tror jeg, hun er også lige næsten 10 år ældre end mig, og har arbejde osv og jeg aner ikke engang hvad jeg vil med livet endnu. Det er jo ikke fordi jeg vil have børn med hende osv, altså jeg ser kun mig selv få barn med en mand, men jeg gad da bare godt lige have en lille flirt ting gående. Hun giver mig bare dagligt rigtigt ondt i maven fordi hun åbner min Snapchat. Men det er hende selv der skriver til mig igen om aften, når hun sikkert er liderlig, men de begge to er bare sååå søde for de spørg hele tiden om det er okay og om jeg er okay osv. arhhh er bare så forvirret for vil så gerne lærer dem at kende, og syntes slet slet slet ikke piger på min egen alder er spændene, sådan det har jeg slet ikke lyst til, de skal være ældre.. Og burde bare lade dem være men fuuuck mig det er så svært. Og når ja jeg har heller aldrig selv været sammen med en pige, men er simpelhent så sikker på at jeg kan lide det, har næsten ikke tændt på andet end piger de sidste to år.. Har brug for nogle råd please, burde jeg ikke bare stoppe det, når det går mig så meget på, men stadig så elsker jeg det seriøst, det er sååå dejligt at skrive med ældre kvinder.

Svar:

Kære du,

Først og fremmest vil jeg sige tak for dit brev. Jeg kan godt forstå det dilemma, du står i, men jeg tænker, at i stedet for at råde dig til en bestemt løsning, så vil jeg lægge nogle tanker ud og nogle spørgsmål, som du kan reflektere over. Så håber jeg, at jeg på den måde kan hjælpe dig med at finde den løsning, der er bedst for dig.

Jeg tænker, at jeg vil starte med at spørge dig om, hvad du søger. Ud fra det du skriver, forstår jeg det som, at du ikke har tidligere erfaring med kvinder. Derfor tænker jeg, at det er væsentligt at spørge dig selv, om du er nysgerrig på, om du både er til kvinder og mænd, eller om du egentlig mest bare vil prøve det fysiske element med en kvinde. Ud fra det du skriver, får jeg fornemmelsen af, at du er afklaret med, at du har intentioner om at ende ud med en mand i fremtiden. Det kan selvfølgelig være, at jeg tager fejl her - her er der ikke nogle forkerte valg, og du har fuld støtte herindefra. Men er det tilfældet, at du har afgjort med dig selv, at du ikke er interesseret i et forhold med en kvinde, og ikke ser dig selv være i et fast forhold med en kvinde i fremtiden, så skal du måske overveje, om det du søger, er fysisk eller om du i højere grad udlever en fantasi. Der er nemlig mange, der har seksuelle fantasier, som er virkelig dejlige i hovedet, men når det kommer til stykket i virkeligheden, så er det slet ikke så fedt, som man havde forestillet sig. Det, du tænder på, kan sagtens være fantasien i sig selv, og er det tilfældet, så skal du spørge dig selv, om den kontakt du har nu med de kvinder, du taler med, er så langt, du vil gå? Nogle udlever seksuelle fantasier uden nogensinde at have intentioner om at afprøve dem i virkeligheden, men alligevel søger andre, der deler fantasien, fordi det kan forstærke fantasien, og det kan være rart at finde andre, der tænder på det samme som en selv.

I forhold til de to kvinder, du nævner i dit brev, så tænker jeg, at alderen er helt ligegyldig. Du er voksen, og det betyder, at du helt selv bestemmer, hvad alderen betyder for dig. Om det er 10, 20 eller 30 år, så er det kun, hvad du selv føler om det, der skal sætte grænser. Dette gælder især, hvis du ikke har intentioner om at indlede noget bindende. Men er du ude i, at du søger noget mere bindende, så er det selvfølgelig relevant at overveje, hvad det betyder for dig, at den ene af de to kvinder har børn. Dette betyder, at hvis du vælger hende, så betyder det, at du skal have en relation til hendes børn også. Er det noget, du kan se dig selv i? Og er det det, du gerne vil?

Er du ude i, at du egentlig bare vil afprøve det fysiske element, kan man sige, at det er mest oplagt at gå med den ældste af to kvinder. Hun ønsker sex og ikke andet, så du er derfor også sikker på, at det er det eneste, du bevæger dig ind i. Jeg kan godt forstå, at hvis du er mest nysgerrig på dette, så er hun enormt befriende at tale med, da du ikke skal tænke så meget over, hvad hun vil. Du ved allerede, hvad du kan forvente af hende. Men er du mere usikker på, hvad du reelt vil, og hvad det handler om, så kan det være, at den yngre kvinde er det bedre valg. Her kan du muligvis finde en jævnbyrdig relation, hvor I sammen kan være nysgerrige og være åbne om, at I måske ikke helt ved, hvad I vil. Her kan en mulig relation også handle om at blive klogere på sig selv og ikke kun omhandle en interesse for den anden.

Til sidst vil jeg afslutte med at sige, at det er helt okay at være usikker og ikke helt vide, hvad man egentlig søger. Og det er samtidig også helt okay, hvis du kun vil afprøve det fysiske element, og er helt afklaret med, at det er det, du vil. Uanset hvad, så håber jeg, at jeg har sat nogle tanker i gang hos dig, og du på den måde kommer lidt tættere på at finde et svar til dit dilemma. Du må altid skrive herind igen, hvis du har brug for det. Vi er altid klar til at hjælpe i det omfang vi kan, og vi er altid glade for jeres breve. Det kan også være, at du kan finde noget støtte ved at deltage i gruppechatten herinde. Nogle gange er det rart at tale med nogen, der står i samme situation som dig, og det kan være, du kan finde det derinde.

Alt held og lykke i fremtiden,
Frida fra Cyberhus

cyberhuslivs billede
Frida fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål