skylning

brevkassespørgsmål

skylning

brevkassespørgsmål af
j
15 år
Oprettet 4 måneder 3 uger siden

hej jeg vil gerne vide om det er en dorlig ide at stikke en bruser op i endetarmen

Svar:

Hey J

Hvor er det godt at du spørger, og i det her tilfælde kan jeg give dig et både kort og præcist svar.

Det er en rigtig dårlig ide at stikke en bruser op i endetarmen. Endetarmen er meget sart, og man kan nemt komme til at lave rifter og sår. Særligt hvis man bruger ting, som slet ikke er beregnet til at komme derop. En bruser kan have skarpe kanter, så jeg vil på ingen måder anbefale dig at stikke en bruser op.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål