Krum penis

brevkassespørgsmål

Krum penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 5 år 7 måneder siden

Hej er en dreng på 16, jeg har endnu ikke haft sex, men jeg er bange for at min penis vil være for skæv. Den peger omtrent 25 grader til venstre, og peger oven i købet opad(omkring 45 grader når jeg står op). Ud over det har jeg også pearly penile papules på hovedt. Jeg er “bange” for at tale med nogen, Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre:((( hjælp

Svar:

Hej med dig

Tissemænd kan være i mange former, størrelser og retninger- ingen er ens. Du kan sagtens have sex med en krum/skæv tissemand/penis.

De hudforandringer du beskriver ( har googlet dig til?) er helt ok og gør umiddelbart ingen skade- du kan godt få dem fjernet hos en hudlæge. Du skal have en henvisning fra din egen læge. Husk endelig, at din egen læge og hudlæge er helt professionelle fagfolk, der ser på folks kroppe og hører folks historier, hver dag. Det er vores job og vi vil meget gerne hjælpe.

Venlige hilsener

LærkeTAs billede
Lærke har svaret på dette spørgsmål