Knopper på min penis

brevkassespørgsmål

Knopper på min penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej ch Jeg er en dreng på 14 og har i et stykke tid haft lyst til at prøve noget nyt, for måske 14 dage siden ville jeg prøve at udforske mig selv og finde ud af hvad jeg godt kunde lide angående onani så jeg prøvet at sutte min egen penis, ved godt det lyder mærkeligt men ja det prøvede jeg og det lykkedes mig også. Der er nu kommet små knopper på min penis men ved ikke hvad det er (de er er meget små) men ved bare ikke om jeg skal spørge mine forældre hvad det er fordi jeg er bange for at de ved hvad jeg har prøvet, håber i ved hvad det kan være 😔

Svar:

Hej med dig

Det kunne lyde som om du beskriver en almindelig og ufarlig tilstand i huden der oftest ses oven på penis ved overgangen til hovedet, det hedder glans penis. De er typisk små, hvidlige, gør ikke ondt, klør ikke og generer ikke, men de går heller ikke væk. De kaldes penile pabler. De er komplet ufarlige og de er som nævnt almindelige. Kan du genkende denne beskrivelse? Hvis du er utryg ved dem kan du gå til lægen og få dem kigget på.

Mvh

Louise, Læge

LouiseSs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål