Knop på penis
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej
Jeg er en dreng på 15 der det seneste års tid har haft en mærkelig hård knop på min penis. Den er cirka på størrelse med en ært og gør værken ondt eller klør.
Hvad kan det være?

Svar:
Hejsa
Mange tak for dit spørgsmål.
Det lyder da træls. Jeg har desværre rigtigt svært ved at sige, hvad det er, når jeg ikke har set den og ikke ved noget om om den vokser eller om du er seksuelt aktiv. Men at den har været det længe og, at du ikke skriver, at den vokser gør mig mindre bekymret.
Jeg vil råde dig til at gå til din læge, det kan du i første omgang sagtens gøre uden dine forældre. Når du er fyldt 15år, behøver de heller ikke få noget at vide om det.
Med venlig hilsen
Eva