Små prikker

brevkassespørgsmål

Små prikker

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 5 måneder 2 uger siden

Hej jeg er ret sikker på ud fra billeder at jeg har Skrotale angiokeratomer, jeg synes det er grimt og har en kæmpe usikkerhed med det. Mit spørgsmål er om det gør så ens penis kommer til at lugte og mit andet spørgsmål er hvilke symptomer der er på det og om man kan få det behandlet på en eller anden måde, mit 3 spørgsmål er om det kan gå væk af sig selv.

Svar:

Hej anonyme,

Jeg kan ikke fjerndiagnosticere uden et billede, men hvis du oplever små hvide, smertefri, ikke-voksende prikker langs underkanten af glans og  penis er dette et helt normalt fænomen som hverken lugter eller giver anledning til behandling. Selvom det man kan tænke at det er unormalt, så er det faktisk ret almindeligt.

Det er din egen læge som bedst kan undersøge præcis hvad der er, og afgøre om det er noget der bør behandles.

hilsen Lægen

katrinefs billede
Katrine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål