Klør efter onanerinf

brevkassespørgsmål

Klør efter onanerinf

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 2 år 6 måneder siden

Efter jeg har onaneret klør penishovedet.  Jeg har aldrig haft sex. Jeg vasker dog ikke min penis efter at have onaneret ved ikke om det kan være det???

Svar:

Hej du

Klør efter onanering kan komme sagtens af, at du ikke vasker dig efter, at du har haft udløsning. For at kunne udelukke at det ikke er det som er årsagen, så vil jeg anbefale dig, at du prøver at vaske dit pikhoved med vand efter udløsning. Derudover kan det være en god ide, at vaske sine hænder med varmt vand og sæbe inden man begynder at onanere, på den måde undgår man nemlig at få for mange bakterien ned omkring penis.

Hvis ikke dette hjælper på din kløe efter onanering, så vil jeg anbefale dig, at opsøge egen læge sådan han/hun vil kunne finde frem til en mulig forklaring og en evt. behandling sammen med dig.

Jeg håber at du kan bruge mit svar til noget.

Venlig hilsen

Sara

SaraSs billede
Sara fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål