Klide creme
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej hvad kan jeg bruge som kilde creme. Jeg gide nemlig ikke at bruge penge på ting som det så mit spørgsmål er er der andre ting jeg kan bruge som kilde creme

Svar:
Hej dig,
Først og fremmest kommer det meget an på, hvad du skal bruge glidecremen til, og hvor du skal bruge den. Det, der er specielt ved glidecreme, er nemlig, at det er lavet til at kunne bruges på intime steder på kroppen så som tissemanden. Derfor vil jeg ikke anbefale, at du bruger andre former olier eller cremer, som ikke er lavet til intim brug. Det kan man få udslæt og andre former for gener eller ubehag af at gøre.
Der findes et hav af forskellige former for glidecreme, og de forhandles også i de fleste dagligevarebutikker eller i Matas, hvis du ikke har lyst til at gå på apoktet efter det. De findes også til mange forskellige priser, så mon ikke, du kan finde en billig glidecreme, du kan bruge.
Jeg håber du kan bruge mit svar.
Venlig hilsen Anja fra Cyberhus