Kløe

brevkassespørgsmål

Kløe

brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år

Nu skal du/ I høre. Jeg har simpelthen aldrig oplevet noget lignende, og jeg håber at i måske kan give mig et svar. Jeg havde sex i fredags (for 3 dage siden) og mine bryster har kløet fuldstændig vanvittigt siden. Hvad skyldes dette? Det er til at blive skør i hovedet af!

Svar:

Kære dig

Det lyder da rigtig nok irriterende. Der kan være adskillige årsager til kløe i huden på brysterne. De hyppigste er tør hud eller en allergisk reaktion på en ny creme eller bh, som du har brugt. Hvis der er eksem, hævelse, rødme eller smerte skal du kontakte din læge. Kløe plejer som oftest at være noget helt ufarligt. Sørg for at din hud er smurt i en god fugtighedscreme. Du skal selvfølgelig reagere, hvis du ikke får din menstruation som forventet. Kløe/stikken i brysterne kan være første tegn på graviditet. Men det ville være meget usandsynligt, at du skulle mærke det så tidligt.

Jeg håber, det snart går i sig selv igen.

Mvh. Louise

LouiseUs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål