Kan ikke trænge ind

brevkassespørgsmål

Kan ikke trænge ind

brevkassespørgsmål af
Sofus
18 år
Oprettet 10 måneder 2 uger siden

Hej. Jeg har været sammen med en lille håndfuld piger, og har aldrig prøvet noget som dette. Jeg har aldrig haft problemer med at trænge ind i en pige, men lige præcis denne her pige er anderledes. Hun er virkelig lav som i hun er under 160, og jeg mistænker det har noget med det at gøre. Om det er fordi der skal en pude under hendes hofte for at hæve hende lidt dernede, eller om det er hendes ben der er så korte at de sidder i vejen ved jeg ikke, men det irriterer mig. Den eneste måde jeg kan trænge ind i hende er ved at hendes ben er på mine skuldre, men da hun har så korte ben er det ikke rart for hende. Hjælp, hvad kan det være.

Svar:

Hej Sofus

Jeg kan godt forstå du undrer dig, men det er vigtigt at huske, at menneskers kroppe varierer meget, og der er ingen "rigtig" eller "forkert" måde, en krop skal se ud eller fungere på.

Hvis du oplever vanskeligheder med at have samleje med den her pige, kan der være flere faktorer, der spiller ind. Det kan være en kombination af fysiske forskelle mellem jer to, og måske også individuelle præferencer.

Har I talt om, at du undrer dig? Første skridt er at tale åbent og ærligt sammen. Måske kan hun bedst slappe af, og dermed slappe nok af i sin bækkenbund til at du kan trænge ind, når hun ligger på en bestemt måde. Måske er det præcis den stilling hun oplever mest nydelse i. Har hun mon oplevet noget lignende tidligere, eller kan det være noget bestemt i jeres seksuelle relation, der gør at det kun fungerer på den her måde?

Det kan være nyttigt at eksperimentere med forskellige stillinger og teknikker for at finde ud af, hvad der virker bedst for jer begge, og det lyder som om I allerede har prøvet lidt forskelligt . Igen tænker jeg at samtalen om det I oplever er det vigtigste.

Husk, at det er vigtigt at være tålmodig. Seksuelle oplevelser kan være forskellige fra person til person, og det er vigtigt at skabe et rum, hvor I begge kan føle jer trygge og tilfredse.

Hvis I begge to oplever det her som et problem, og det fortsætter, kan I overveje at tale med fx en sexolog som f.eks. der måske kan give jer mere specifikke råd efter uddybende samtale med jer begge om jeres oplevelser og ønsker.

De bedste hilsner Lukas

Lukass billede
Lukas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål